søndag 8. januar 2012

Katmandu - statusoppdatering

Bagasjen min har fortsatt ikke ankommet. I går ble jeg fortalt at den var blitt stående igjen i Oslo, men skulle være på vei til Doha og ville ankomme Katmandu lørdag kveld eller søndag morgen. I dag er den visstnok på vei, så da dukker den kanskje opp. Uansett, siden jeg går i knehøye støvletter og lang ytterjakke som jeg har på både inne og ute (ja, det er kaldt) så spiller det egentlig ingen rolle om klærne mine dukker opp eller ei, det er jo ingen som kommer til å se at jeg har på den samme genseren hver dag i åtte dager. Hadde jeg hatt planer om å dra opp i fjellene hadde det vært litt verre, men etter å ha fått kjøpt inn litt undertøy og toalettsaker er livet helt OK. Det eneste jeg savner er kontaktlinser.

Dagens musikk: Britney Spears - Dance until the world ends og Jennifer Lopez - On the Floor. Guilty pleasures....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar